fredag den 15. februar 2013

Skabs-hippie-laid back-non materialistisk type ?!

Øøøøøøh, hvad? Tænker i fleste nok.. Her er så forklaringen på min ret så, til dels forvirrende indlægs titel;

Jeg har, som tidligere nævnt, fået en del pennevenner fra rundt omkring i hele verden.. Ih, er det ikke bare herligt?
De er, som jeg, selvfølgelig ret nysgerrige og stiller 117 spørgsmål, bl.a hvilken type er du? Tja, hvilken type er jeg så? Jeg elsker farver, afslappet og behagelig beklædning, dyrker Yoga + meditation, eventyrlysten ~ vild med forskellige kulture, dyre elsker osv..
Er ikke materalistisk anlagt, for mig er nyeste mobil tlf, 3D tv, Ipads - pods eller hvad dælen de nu ellers hedder, IKKE et must.

Anyways, jeg googlede lidt diverse ting og sager her til morgen, mens jeg nød min morgen-kaffe. Her er et smukt billede, jeg tilfældigvis stødte på under min surfen på nettet:




Er det ikke fantastisk? Jeg er vild med sommerfugle og farven mint/turkis, hvilket fremtræder i dette fabelagtige mesterværk.


 
Rigtig god dag til alle i skønne bloggere
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar