tirsdag den 13. november 2012

Jul i køkkenet


        
 

  
Sikke en skøn morgen. Humøret har været højt her hjemme. Tøsepigen har fløjtet om kap med havens mange små fugle, og jeg har nydt min morgenkaffe, mens jeg har beundret den smukke lyserøde morgenhimmel..
 
Vi har sat nedtællingen i gang - for vi glæder os begge rigtig meget til 1.december.. Total yndlingsmåned, hvis du spørger mig :)
 
Efter at have sendt min lille skat i skole, gik jeg en tur ned i byen. Prøv engang, at se hvad jeg fandt til kun 35 kr pr stk i Super Brugsen - to smukke rådyr..
Indtil videre pynter de i køkkenet sammen med julerosen, som endnu ikke er udsprunget.. Hvor er det hyggeligt!
 
Håber i også hygger og glæder jer til den fantastiske tid vi med hastige skridt nærmer os..
 
 
God dag til alle
 
Kram Pia <3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar