onsdag den 10. oktober 2012

Varmer mig ved skønne ferie-minder

I disse kølige efterårsdage/aftner med regn og blæst, finder jeg den indre varme frem ved minder fra vores skønne rejser gennem tiden.
Kanden med the er efterhånden blevet fast inventar på sofabordet, levende lys brænder så smukt i vindueskarmene og rejse albums bliver bladret i. Jeg suger alt varme og positiv energi derfra og mærker de fantastiske stunder, næsten som om jeg er der.

Sidste år tilbragte min datter, mor og jeg en uge på fantastiske Santorini... Så lækkert!

Vi nød hinanden, spiste lækker lækker græsk mad, badede i både hav og pool, samlede smukke sorte lavasten og skaller, fangede og studerede forskellige dyr (f.eks en knæler), besteg bjerge, vandrede på en vulkan og lidt shopping blev det da også til.

Her er lige et par billede-collager derfra:







Uh, sikke minder.. - findes der noget bedre end, at hygge med og om dem man elsker aller højest i hele verden?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar