tirsdag den 18. september 2012

Glædeligt gensyn



... i går kom hun hjem, mit elskede tøsebarn... Ih guder, hvor har hun været savnet!
Ja ja ja, jeg ved det, men hun er jo alt hvad jeg har og min psyke har det ikke så godt for tiden :( Godt jeg har fået tid hos en super god psykolog.. Det hjælper uendelig meget.

Nå nok om det, indlæget skal jo ikke være negativt, vel?!

Allerede fra morgenstunden havde jeg via tekst tv tjekket, hvornår flyet fra Antalya ville lande i Aalborg lufthavn, og i løbet af formiddagen var alt handlet ind til aftensmaden (Spaghetti og kødsovs, efter Nataschas ønske)..

Tik tak tik tak... æhj hvor tiden listede afsted med sneglefart! For at få tiden til at gå, fyldte jeg spanden med Ajaxvand og endevendte hele hytten..

Senere ringede det på døren og til min store glæde, stod hun der, min solbrune smukke datter med hænderne fyldte med poser.
Ferien havde været helt fantastisk, og vejret MEGET varmt - 40 grader.. pyh (!)


Natascha var helt vild af begejstring og så ivrig for, at fortælle om hvad hun havde oplevet.. Midt i fortællingen om oplevelsen på kamelryg, bad hun mig om, at lukke øjnene og bandt dette smukke armbånd om mit håndled.. Årh, hvor sødt!



Min "lille" mus, havde brugt ALLE hendes lommepenge på bla disse smukke kulørte lykkearmbånd, Bjørn Borg underbukser og tyggegummi.. - fornuftig tøs jeg har :)

Under ferien havde hun fødselsdag og blev fejret på bedstevis med sang, kage og selvfølgelig masser af gaver.. Hun fik af hendes far disse lækre sager:


Fedt fedt fedt! Neon Converse og Adidas hættetrøje.. Hun er SÅ smart i det :)

 
Skønt at have hende hjemme igen og nu tilbage til hverdagen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar