torsdag den 20. september 2012

Dagdrømmer om noget STORT...

.. længe, ja rigtig længe faktisk, har jeg gået og overvejet noget ret STORT... Kontoer er gennemtjekket, sparegrisen er overfodret, overvejelsen er drøftet med mine nærmeste og nu er det (næsten) fastbesluttet...

Har adskillige gange tænkt, tør jeg rejse dertil alene med et barn?


Natascha som netop er fyldt 9 år, vil sten-sikkert blive helt vild.. - ingen tvivl om det!

Vi er begge ret vilde med natur, vandring, strand, skov, vulkaner, farver osv... Så tænkte, at Hawaii er det oplagte valg..

Hvis alt går vel, så har jeg tænkt rejsen skal finde sted engang i 2014. Uhh, bliver helt begejstret bare ved tanken om kridhvide sandstrande, turkisblå hav og svajende palmer :)

Hvad mener i ?
 
 
P.S   hvis nogen tilfældigvis allerede har besøgt øerne, så tager jeg glædeligt imod gode råd omkring alt muligt... :)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar