tirsdag den 7. august 2012

Ny (sundere) livsstil og latinske rytmer !!!

Hmmm, må vist hellere indrømme, at det seneste halve år, har dovenskaben overtaget styringen, af min ellers aktive hverdag.. - IKKE godt!
Det har medført en del ekstra kilo på sidebenene, hvilket nu ER sat en stopper for..

For knap en måned siden, indførte jeg en sundere livsstil her hjemme:

  • spis MINDST 6 små måltider om dagen
  • varieret træning - 3 gange om ugen
  • drik 2 liter vand dagligt
  • frisk luft hver dag - i ALT slags vejr!

Mit rygestop, påførte enorm trang til "forbudte" sager og nu efter 13 måneder som RØGFRI, har jeg det langt bedre (trods de 10 kilo ekstra).. UPS!

Føler, at motivationen er der, til forandring/forbedring, af ydre såvel, som indre.. - og det er jo gode tegn :)

Hvad angår motion, har straks været en sværere beslutning.. - Er ikke ligefrem typen, der gider, at trampe på et løbebånd eller cykle ud af det hårde liv, til en spinningstime..

Bum bum bum... tænke tænke tænke.... ZUMBA !!!! - wow siger jeg bare! Det rykker!
Elsker elsker elsker det... - 1 time med latinske rytmer, ryste røv og bare gi´den MAX gas!
I LOVE IT :)

Lige nu trænes der til bl.a dette super lækre nummer:


Glæder mig allerede til næste omgang.., hvilket er i aften, eller skal vi sige, om 1 time... jubiiiiiiii!!!

Er der nogen af jer andre bloggere, som deler sammen Zumba-passion, som jeg ??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar