søndag den 12. august 2012

Glæden ved, at have Vesterhavet liiige rundt om hjørnet !!

Det er jo pragtfuldt, og især når man er vild med vand, sand og dyreliv ligesom jeg. 
Udeliv betyder rigtig meget for mig og mine nærmeste.. Vi ELSKER, at tilbringe mange timer i naturen.. - både forår, sommer, efterår og vinter.. Hver årstid har sin charme og byder på hver sine "gratis" aktiviteter..

I morges pakkede jeg rygsækken med vand, melon, kiks og poser til, hvad vi nu end ville finde af ting og sager, som ville pynte hjemme på terassen.

Min søde niece er hos min mor denne weekend, og hun var helt med på, at dyppe fusserne i det "lidt" kolde vesterhav..


Selv om havet var en anelse køligt, var det nu dejlig forfriskende og afkølende på sådan en VARM solrig formiddag...


Efter lidt badning, fandt vi hver sin "rode" pind og så begyndte den helt store rav-søgning.. Frem og tilbage langs vandkanten, med rumpetten i vejret adskillige gange.. Hmm, det føles nu så skønt i ballerne.. thi hi..


Jeg var uden held i dag, i modsætning til søde Sisse. Hun fandt to flotte stykker af "havets guld".. Godt gået!


I morgen skal køletasken fyldes med lækkerier og det store spejlrefleks kamera er fuld opladet.. Nu mangler vi bare Natascha, som kommer hjem i morgen tidlig..
- Og så tager vi på udflugt igen..

Hvortil må i vente med, at se til i morgen aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar