onsdag den 22. august 2012

En lille blogleg

I dag river og rusker det godt og grundigt udenfor, så jeg hygger under tæppet med yndlingstheen og blogland..

Fald over dette indlæg med en fin lille blogleg, hvor reglerne er meget simple:

  • Find din billede mappe på computeren
  • Vælg mappe nr 5
  • I den mappe finder du billede nr 5
  • Smider den på din blog med en beskrivelse
  • Derefter tagger du 5 andre bloggere til, at være med i denne leg

Ligesom Line, har jeg valgt, at springe sidste punkt over og bare opfordre andre skønne bloggere til, at lege med..

Billedet jeg nåede frem til, er fra vores rejse til Mallorca (2008). Vi er på shoppingtur i Palma, og her "forelsker" min dejlige datter Natascha sig i en spøjs ballon-klovn, som hun rigtig gerne ville have haft med hjem.. (han blev endda tilbudt plads i hendes lille kuffert) hehe.. - sødt ik?


 
Glæder mig til, at se hvilke billeder andre søde bloggere finder i "gemmerne" :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar