fredag den 22. juni 2012

Hyggestund, haletudser og levn fra fortiden













I dag har jeg gjort noget pædagogisk ukorrekt, i morges overgav jeg mig og tillod min datter en pjækdag (hvilket jeg ellers normalt finder upassende), meeeen findes der næsten noget hyggeligere, end en mor/datter-hyggedag?

Jeg stod op tændte for kaffemaskinen, gokkede æg ud på panden til Scrambled eggs og kort til efter lød små fødder trippende i gangen... Imens morgenmad blev lavet, havde Natascha til opgave, at udtænke en plan for dagen og pakke en rygsæk med nødvendige ting...

Morgen himlen så lovende ud, så vi skyndte os, at komme afsted.. Ifølge meterologerne skulle der nemlig komme store mængder regn i løbet af dagen. 
Heldet var med os, for ikke så meget som en dråbe vand blev vi udsat for.

Total god stemning oppe på toppen af en bunker, da Natascha hvinende udbrød:
"Aiiii der er haletudser i vandhullet!"

Vil nu konstatere, at de haletudser vi havde i forvejen, har fået selskab af 5 nye....
"Jamen de har det godt sammen, og så kommer de heller ikke til, at savne deres mor", kom der fra en tøs med det ondeste sympati udtryk...

Ja ja, men hva´ fa´n.... - jeg skal jo nødig snakke. Mig der som barn gemte små pinke museunger i mors undertøjsskuffe *fnis* :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar