fredag den 18. maj 2012

Skildpadde-ræs, Søstrene G og ørepine


Weehoooo... det lækre forårsvejr er atter vendt tilbage!
Mine to søde niecer kom med hjemmebagt morgenbrød, som selvfølgelig blev hygget med på terrassen.. Sikke en dejlig start på dagen :)

De to dejlige tøser havde i en stor papkasse medbragt deres store sumpskildpadde Blop. Vi blev enige om, at han trængte til, at få strukket benene, så dyret blev pladseret midt på græsplænen... Ih, hvor han nød det :)




Haven er super smuk netop nu... Bedenes farve-orgie er fryd for øjet, frugttræerne er i fuld flor og bærbuskene bærer forhåbentlig snart frugt.

Havedammens flora stråler med smukke søde blomster i gullige farver...




Nu til noget knap så hyggeligt... Jeg var her i eftermiddags en smut forbi vagtlægen :(
Jeg har f.... mellemørebetændelse!

Ææææh, hvor træls er det ikk´ lige?!

Håber inderligt på det pencilin den rare doktormand har givet mig, er en form for vidunder-middel og at jeg i løbet af weekenden er frisk igen.

Nu vil jeg læne mig tilbage i min skønne bløde lænestol og så småt påbegynde et par Granny Stripe grydelapper... Jeg har nemlig været i Søstrene Grene og købe hækle garn i super lækre farver..






Vejrguderne spår om sommervejr fra næste uge, så be´r vorherre om, at blive frisk inden da.... Mine maddike-hvide "stænger" trænger seriøst til kulør (ja, faktisk hele kroppen).


Rigtig god weekend til alle jer fantastiske bloggere :)


HUSK! Vinderen til min Give Away bliver udtrukket på søndag...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar