onsdag den 11. april 2012

 

Ude hvor kragerne vender.....


..... eller næsten da. Far kom forbi i morges med rundstykker og vi småsludrede en stund, inden vi besluttede os for, at hente min farmor, for så, at køre til op til min søster i Skibsby. Da vi kom havde hun lavet super lækker mad, som vi alle skulle "smovse" til frokost... Mums!
Min største af niecerne, er vant til fra hun var helt lille, at moster Pia er lig med en lang gåtur i naturen og i dag har vejret været skønt, trods lettere tunge lysegrå skyer, så vi hoppede i gummistøvlerne og ud i det friske luft. I skibsby er der ikke meget, at komme efter, så vi valgte en af de små snoede landeveje og Sisse opfandt en leg "Find 5 dyr". Den gik ud på, at vi begge skulle spotte 5 forskellige dyr, inden vi igen kunne vende snuden hjemad.
Hmmmm peace a cake, tænkte jeg. Jeg blev klogere. Vi endte faktisk med, at traske rundt på landeveje samt marker (fy Pia!) i en HEL time, da dyrene i Skibsby åbenbart holder Siesta midt på dagen og ikke havde tænkt sig, at komme frem, trods vores ihærdige forsøg på at lave en form for diskret kalde-lyd.
Heldigvis forblev de mistænkelige grå skyer tætte, og ikke så meget som en regndråbe faldt.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar