lørdag den 7. april 2012

 

Sofa-kartoffel --- > eventyrfortællinger i flimmeren


Hmmm not much to say - længe leve dovenskab! Har besluttet mig for, at intet skal laves i dag. Hverken rengøring, vasketøj, indkøb eller andre tænkelige tjanser står på programmet.
Jeg har misset starten på kanal 5´s nyeste serie Once Upon a Time og det har ærget mig, da jeg elsker alle former for eventyr.
Til mit store held viser kanal 5 seriemarathon fra klokken 14.20 - 21.00 med netop den serie.. Nice!
Netop nu er jeg nået til afsnit 4 og jeg må indrømme, at den har fanget min fulde opmærksomhed. Sikke fantastiske kostumer og der er spænding til yderste fingerspidser.
Alle de velkendte eventyrfigurer; den onde dronning, Rumleskaft, Askepot, Prince Charming og Snehvide (spilles af den gude-smukke Ginnifer Goodwin)









Til sidst en lille trailer til jer, som endnu ikke har fået set serien



Ingen kommentarer:

Send en kommentar