mandag den 23. april 2012

Smerte helvede :(


Efter flere års slid i fiske industrien, har jeg pålagt mig et smerte helvede i form af tennisalbuer.... Av av av, siger jeg bare!
Jeg greb "knoglen" hele 2 minutter før lægehusets åbningstid og med krydsede fingre håbede på, at komme igennem til min læge... Tja, surprise surprise...der er jo mandag og det betyder, at mange andre end jeg kimer de stakkels telfondamer ned!
Efter en halv times venten med en irriterende fornemmelse i kroppen, måtte jeg knalde røret på og pænt vente yderligere halvanden time til tidsbestilling... Æææh, hvor surt, når nu jeg ellers har en aftale med min akupunktur læge om bare, at smutte udenom tidsbestillings-køen og have direkte kontakt med ham... Tjaaa, sådan blev det altså ikke i dag.

Nå men anyways, jeg satte mig med min kop kaffe og ringede igen klokken 10.00 i håb om, at den venlige telefon-dame kunne presse mig ind i dag. Har enorme smerter i begge albuer i dag :(

"Beklager frk. Mortensen vi har beklageligvis ingen tider ledige i dag", svarede den nu ikke længere så ellers rare dame... hehe
I morgen kl. 10.30 får det her smerte helvede forhåbentlig en ende, for min skønne læge Hr. Adolfsen er jo nærmest verdensmester i det dersens akupunktur... Uuh, glæder mig sindsyg meget... - i dag må jeg jo så bare nøjes med panodiler og Ibumetin :(


Lidt positivt er der da også sket i dag, for min datter er for kort tid siden kommet hjem fra skole og er nu i færd med, at male på sten... Hun er altid positiv, idérig og super kreativ, så bare fornøjelsen af, at observere hendes kreativitet, ja bare i det hele taget observere hende, er jo en positiv ting i sig selv :)  Godt jeg har dig, min skat <3




Hvis der er andre derude i Blogland, som også døjer med tennisalbue(r) og har godt "fif" til , hvordan man takler smerterne... please let me know?


Rigtig god dag til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar