mandag den 30. april 2012

Siden sidst...


Weekenden har været spækket med fantastiske oplevelser og begivenheder...

Fredag havde Natascha en skole veninde med hjemme og der blev tegnet, spillet Monopoly, leget i haven og tøse sludret :)

Lørdag holdte de grønne pige spejdere deres årlige loppemarked. Min datter Natascha er spejder og allerede fra morgenstunden havde hun vagt i jul/paske boden.
Hold da fast, der var mange begejstrede loppe-interesserede mødt op og der blev handlet til den store guld medalje.. så skønt!
Jeg eeeelsker loppemarkeder, og fik da også købt lidt lækkert med hjem...




Min ex svigermor og jeg søgte med lys og lygte efter noget Bjørn Wiinblad blandt de forskellige boder.. - dog uden held :(  Hmmm, bedre held næste gang!

<--------- Mie og Natascha ---->

Super dejlig dag i spejder hytten...
Samme aften var hele familie samlet hos min mormor, da hun fyldte 72 år hurra hurra!!!

Søndag stod den på sofa-hygge med film og popcorn... Bedst som alt var fryd og gammen, fik Natascha pludselig tandpine.. Øv bøv :(
Heldigvis havde hun (i forvejen) en tid hos tandlægen den følgende dag.. - og allerede fra morgenstunden.
Den dumme tand viste sig, at være en mælketand, som nu rokker rigtig meget og deraf en lettere tandpine...
Udover det fik hun fixet et lille bitte hul i en hjørnetand.. Fedest, synes Natascha, for så må man vælge 2 ting i "dygtig-kufferten" :)

Efter skole blev Natascha hentet af min mor. De havde aftalt, at hun skulle med hen til guldsmeden, hvor Natascha skulle have lavet huller i ørene..

"Det gjorde ikke spor ondt mor..." sagde hun stolt, da hun viste mig de lidt røde øreflipper... Seje tøs!

små søde stjerner i små søde ører...



Ordne bede, sætte kartofler, plante jordbær, bygge stær kasser, ophænge fugle lækkerier, slå græs i forhaven, ophænge vasketøj og feje indkørsel er hvad jeg ellers har nået denne pragtfulde solskins-eftermiddag...

Natascha´s veninde Isabella kom forbi og tøserne fes rundt i timevis på rulleskøjter, overfor på markedspladsen og som et ekstra plus, havde de samlet hver sin favn-fuld mælkebøtter til vores kanin Magnus...


Nu vil jeg tilbringe resten af aftenen med fødderne oppe, en god kop the og Medical night i flimmeren.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar