lørdag den 21. april 2012

Aaaaaatjuuuu!!!


Weekendens start har været upåklagelig, for min bedste-veninde Irene ringede fredag og spurgte, om hun måtte komme og overnatte hele weekenden. Så hyggeligt!
Hun havde medbragt en helt taske propfyldt med diverse cases og dispositions-opgaver, som hun håbningsfuld ønskede min hjælp til. 

Fredag havde vi fredet og ikke en eneste lektie lignende ting var tilladt, at fremvise... Kun sofa-hygge, chips, dip og tøse sladder stod på programmet :)
Vi mente, at vi begge havde brug for opladning og så gå i krig med lektierne den følgende dag.

Aftenen var super hyggelig, jeg havde tændt en masse stearinlys og sat en god cd i anlægget... Vi kunne snakke i timevis, men søvnen overmandede os faktisk ret tidligt (ikke lige hvad vi havde planlagt) og besluttede os for, at smutte under dynerne.

I løbet af natten blev Irene dårligere og dårligere, og rendte på toilette med korte mellemrum pga tilstoppet næse samt ustyrlig hoste... Ih, hvor træls for hende :(

Trods manglende søvn og enorm udmattelse, begav vi os på en lille gåtur med min hund Berta, lige efter morgenmaden. Vejret var ret fugtigt og skyerne mørkegrå, som om regnen kunne komme når som helst.
Ret hurtigt vendte vi snuderne hjemad igen.

To timers hård stræben med lektier blev det til, inden Irene måtte bukke under for forkølelse og lettere feber. Kort tid efter kørte hun hjem... - ØV!

Jeg er nu glad for, at vi fik fredag sammen og glæder mig allerede til vi ses igen :)




Er sten-sikker på, at jeg i aften går i seng sammen med hønsene.... hehe

Kan i alle nu ha´en super hyggelig weekend :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar