onsdag den 28. marts 2012




Allerede da jeg vågnede i morges, kunne jeg mærke på humøret, at der skulle ske noget i dag. Jeg havde brug for, at have nogen omkring mig. Brug for min dejlige familie  så jeg greb telefonen og sendte min skønne far en SMS, hvori der stod: "skal vi ikke tage op til Maria med rundstykker?". Han var lyn-hurtig til, at svare: "S´følgelig.. Det var da en god idé skat". 10 minutter senere holdte han i indkørslen. I bilen var der en fantastisk aroma, for på bagsædet stod en lun leverpostej... Uhmmm! 
Sesilie var hjemme, og vi legede sjove  lege indtil hun efter middagsmaden, skulle puttes i barnevognen i haven. Det var nu ikke helt hvad den lille dame havde lyst til, men efter en mindre kamp måtte hun overgive sig. Maria poppede popcorn, fandt peanuts, slik og så skulle vi søstre hygge med en film. Den hed Beastly og er en nyere version af skønheden & udyret. En virkelig sød/romantisk film med et fantastisk budskab.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar